De conformitat amb el previst en l’article 133.1 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, amb l’objectiu de millorar la participació dels ciutadans en el procediment d’elaboració de normes, amb caràcter previ a l’aprovació, es recapta l’opinió dels subjectes i de les organitzacions més representatives potencialment afectats per la futura norma sobre:
a) Els problemes que es pretenen solucionar amb la iniciativa.
b) La necessitat i l’oportunitat de la seva aprovació.
c) Els objectius de la norma.
d) Les possibles solucions alternatives regulatòries i no regulatòries.
Els ciutadans, organitzacions i associacions que així ho considerin poden fer arribar les seves opinions sobre els aspectes plantejats en el següent qüestionari durant el termini de 10 dies naturals a comptar des de l’endemà al de publicació del present anunci a la web municipal, mitjançant la seva presentació en qualsevol dels llocs indicats en l’article 16 de la Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques i que són:
• El registre electrònic de l’Administració o organisme a què es dirigeixin, així com en la resta de registres electrònics de qualsevol dels subjectes a què es refereix l’article 2.1.
• Les oficines de Correus, en la forma que s’estableixi per reglament.
• Les representacions diplomàtiques o oficines consulars d’Espanya a l’estranger.
• Les oficines d’assistència en matèria de registres.
• En qualsevol altre que estableixin les disposicions vigents.
Pots consultar la Consulta pública prèvia a l’aprovació del reglament i de la instrucció de funcionament del sistema intern d’informació del Consell Comarcal de la Cerdanya aquí